14 תשובות
תעשה מה שבא לך
לא ממש הבנתי את השאלה
בעיקרון אני נגד ילודה. זה טיעון חלש אבל מסכים איתו בערך אם זה קורה. לא חושב שאנשים מביאים ילדים בשביל שיהיה להם פיליפיני בגיל 70.
לא יודע מי אומר את זה אבל הוא לגמרי טועה.
להביא ילדים זה מעשה מורכב, וכן יש בו צדדים שבהם האדם חושב על עצמו, ללא ספק, ויש כאלה שחושבים נטו על עצמם, קשה להכליל.
להביא ילדים זה מעשה מורכב, וכן יש בו צדדים שבהם האדם חושב על עצמו, ללא ספק, ויש כאלה שחושבים נטו על עצמם, קשה להכליל.
שואל השאלה:
רובם מדברים על ילדים כיאלו זה להביא פודל
הם שוכחים שזה בן אדם שהם יגדלו למשך שארית חיים
רובם מוותרים על ה"תענוג" הזה שהם קוראים לו באמצע החיים של הילד
רובם מדברים על ילדים כיאלו זה להביא פודל
הם שוכחים שזה בן אדם שהם יגדלו למשך שארית חיים
רובם מוותרים על ה"תענוג" הזה שהם קוראים לו באמצע החיים של הילד
אנונימית
ריל
וכולם שוכחים שהילד חשוף בכל יום לסבל קיצוני שאין מוצא ממנו למעט התאבדות אחרי הרבה ניסיונות כושלים ובעיות.
לא חושב שיש אנשים שמביאים ילדים רק כדי שיטפלו בהם כשהם יהיו מבוגרים. זה סתם בונוס. יש חשיבות ומשמעות הרבה יותר עמוקה ללהביא ילדים
אנונימי
שואל השאלה:
כן אבל בעיקרון לא הבנתי למה הם קוראים לאנשים שלא רוצים ילדים אנוכיים? למי הם אנוכיים? אין שום ילד להיות אנוכי אליו
כן אבל בעיקרון לא הבנתי למה הם קוראים לאנשים שלא רוצים ילדים אנוכיים? למי הם אנוכיים? אין שום ילד להיות אנוכי אליו
אנונימית
לא שמעתי הרבה שקוראים לאנשים שלא מביאים ילדים אנוכיים , אבל יש תפיסה די הגיונית שהבאה של ילד לעולם תורמת לחברה (וגם לילד כאילו) סהכ זה נתפס כדבר חיובי לעשות שיש לך גם איזה חובה לעשות כי הוא נעשה בעבורך
נגיד בהרבה מקומות (ומאוד בארץ) יש מלחמת דמוגרפיות או סתם מחסור כללי בילודה שמוביל להדלדלות של האוכלוסיה אז להביא ילדים נתפס כהכרחי לשימור התרבות והמדינה וזה
נגיד משבר הילודה באירופה אומר שאם ימשיכו בקצב הזה אז עוד כמה שנים יהיו משמעותית פחות אירופיאים באירופה ונגיד בהרבה מדינות במזרח התיכון יהיו הרבה יותר אנשים כי להם יש שיעור ילודה גבוה
שואל השאלה:
בישראל סבבה מובן אני מדברת בכללי
בישראל סבבה מובן אני מדברת בכללי
אנונימית
באותו הנושא: