13 תשובות
לא בהכרח,
נבראנו כדאי להתרבות
ככה העולם עובד
ככה העולם עובד
לא זה לא אנוכי מה זה ההסתכלות המעוותת הזאת
וואו איזו מחשבות לבוא לעולם הזה זה סיכוי כל כך קלוש ונדיר צריך להעריך כל מעיט שנייה שאנחנו פה באמת.
שואל השאלה:
סתם חשבתי על זה במקלחת ורציתי לדעת מה אחרים חושבים, זה הכל. אשמח אם תפרטו
סתם חשבתי על זה במקלחת ורציתי לדעת מה אחרים חושבים, זה הכל. אשמח אם תפרטו
תשאל את רוב האנשים האם הם אוהבים לחיות ושמחים שהם נולדו? הרוב המוחלט של האנשים שדעתם צלולה יגידו לך שכן
אז לא, זה לא אנוכי
אז לא, זה לא אנוכי
לא אנוכי, עובדה שאנשים לא מתאבדים כל כך בקלות, נכון?
לא אנוכי
זה תלוי ברצון של האנשים
יש אשכרה אנשים ששאלתי למה הם הביאו ילדים והם אמרו לי מי יטפל בנו בגיל שמונים?
יש אשכרה אנשים ששאלתי למה הם הביאו ילדים והם אמרו לי מי יטפל בנו בגיל שמונים?
שואל השאלה:
אשמח אם תפרטו ותגידו למה אתם חושבים ככה
אשמח אם תפרטו ותגידו למה אתם חושבים ככה
לדעתי להביא ילד במודעות שאין לך איך לדאוג לו כלכלית, רגשית, ופיזית זה אנוכי
מעבר לזה לדעתי להביא ילדים לעולם כשיש כל כך הרבה תינוקות וילדים שצריכים אימוץ זה אנוכי
וגם אנשים עם משפחות מרובות ילדים, הם אף פעם לא מקבלים את תשומת הלב שמגיעה להם
מעבר לזה לדעתי להביא ילדים לעולם כשיש כל כך הרבה תינוקות וילדים שצריכים אימוץ זה אנוכי
וגם אנשים עם משפחות מרובות ילדים, הם אף פעם לא מקבלים את תשומת הלב שמגיעה להם
לא חושב, לדעתי להביא ילד זה לא אנוכי בגלל שאני ככה חושב שלהביא ילד בא גם עם מטרה- לעשות טוב לאנושות עם החינוך שלו. זה המטרה שלי לפחות, לעשות טוב ולקדם את האנושות.
אם הילד לא היה נוצר אס מה הוא היה? זה שנוי במחלוקת אבל זה לא ידוע חד משמעית
לכן עדיף להביא אחד שיקדם את הנאושות ויעשה טוב לעולם מאשר שלא יהיה כלום כי כל אחד הוא עזר לעולם באיזשהו מובן
אם הילד לא היה נוצר אס מה הוא היה? זה שנוי במחלוקת אבל זה לא ידוע חד משמעית
לכן עדיף להביא אחד שיקדם את הנאושות ויעשה טוב לעולם מאשר שלא יהיה כלום כי כל אחד הוא עזר לעולם באיזשהו מובן
תלוי מה הסיבה שמביאים אותם .
באותו הנושא: