2 תשובות
לדעתי מה שקרה היה משהו ביניכן. החברה החדשה הטובה היא פחות רלוונטית. זו יכלה להיות כל אחת אקראית אחרת.

כנראה שגם בשבילך הקשר הזה לא היה טוב אם הייתן ממשיכות. לפעמים משהו משתנה, זז.. ודברים נגמרים.

אבל אולי זה זמני? אולי היא בתקופה כזו של בלגן ושינויים והיא לא מתמודדת עם זה נכון?
להבין שאם היא החליפה אותך ככה מהר ומחקה אותך מהחיים שלה כמובן בלי סיבה היא לא חברה ואת לא צריכה אותה
אנונימית