11 תשובות
יואו,
אני לגמרי מבינה את ההרגשה שלך.
באמת.
ואני גם לגמרי מבינה את זה שאת מקנאה.
גם אני במקומך הייתי מקנאה.
ואת זה שאת מרגישה לא קשורה.
אני מבינה אותך,רציני.

אולי תנסי למצוא גם חברה טובה ולשכוח מהחברה שהחליפה אותך?
שואל השאלה:
^צודקת,פשוט עדיין זה קשה כי היא בן אדם ממש טוב אפשר לספר לה הכל והיא החליפה אותי כאילו ככה זה מרגיש,נשמע ילדותי אבל ככה זה מרגיש, היינו חברות הכי טובות כבר שלוש שנים
אנונימית
וואי אני כל כך מבינה אותך ומרגישה בדיוק כמוך וזה הדבר הכי מבאס ומתסכל בעולם

אם יש עוד אפשרות להציל את מה שיש ביניכם תנסי, תנסי קצת לדבר איתה יותר , להיפגש יותר , לדבר בטלפון יותר, לצאת למקומות יפים ביחד אולי זה יקרב ביניכן ויחזיר את מה שהיה

את יכולה גם לנסות לדבר איתה על זה, להגיד לה מה שאת מרגישה ולהסביר לה שאת מתגעגעת למה שהיה לכן ואת מרגישה שזה חסר .. אבל אם שום דבר כבר לא עובד ואת לא מצליחה להחזיר את זה ואת רואה שהיא עדיין כל הזמן עם החברה השנייה תנסי לשחרר ממנה כי לצערי אי אפשר באמת למנוע את החיבור שלהן זה בא בטבעי , בסופו של דבר היא תרגיש את החוסר שלך ותרגיש את הגעגוע אלייך ואל מה שהיה לכן ואת כבר לא תהיי שם בשביל להמשיך לנסות בשבילה :)

ואם את צריכה להתייעץ אני פה כמובןן ❤❤
^^זה לא נשמע ילדותי בעיניי ,
היא הייתה חברה ממש טובה שלך.
ואת עדיין רוצה להיות עד כמה שאני מבינה.
הייתן חברות הרבה זמן,
ואת מרגישה שהיא בנאדם שאפשר לסמוך עליו,וכואב לך שהיא החליפה אותך.
אני מבינה את ההרגשה
^^יואו תשובה נדירה

מסכימה איתה
אמאלה תודהה גם את ענית יפה ❤❤
^אמאלהה תודההה ❤
את חושבת שיש לך עדיין אופציה להציל את החברות ביניכן?
אנונימית
שואל השאלה:
אנחנו חברות פשוט לא חברות כמו פעם, ואני לא עומדת לדבר איתה על זה כי אני לא אומר לה עם מי להיות או באיזה קשר אני אני רוצה שנהייה זה ילדותי , אני אנסה להיות איתה יותר אבל אם זה לא עובד אני לא אנסה בכוח
אנונימית
^אני מבינה מה את אומרת, באמת,
ואת צודקת,
אבל כאילו,
הכוונה בלדבר,
זה לא בהכרח לדבר על זה שיש לה עכשיו חברה שיותר טובה ממך,
תנסי לדבר איתה אולי על זה שאת מתבאסת שהקשר שלכן לא כמו פעם נגיד
צודקת אני חושבת שתעשי מה שאמרת, אם לא יעבוד אל תנסי בכוח

אבל את יכולה לדבר איתה על זה כי את לא אומרת לה עם מי להיות פשוט את משקפת לה את המציאות אולי היא לא רואה את זה ^^