4 תשובות
עצוב... תמצאי חברה אחרת, היא לא שווה את זה
עד כמה שזה קשה תעברי הלאה, הכי חשוב לא להסתכל אחורה בחיים
שואל השאלה:
^אני יודעת אבל זה כואב כלכך לראות את זה כי היא באמת הייתה פעם חברה מדהימה
^אני יודעת אבל זה כואב כלכך לראות את זה כי היא באמת הייתה פעם חברה מדהימה
אנונימית
ניסית לדבר איתה?
באותו הנושא: