4 תשובות
אני מזדהה עם זה ממש
הייתי מוסיפה פיסוק אבל:)
וואי אחותי זה נראה שזה נכתב מהלב
אני דמעתי
שואל השאלה:
^^ אני קצת דיסלקטית אז כל הקטע קשה לי כאילו אני לא יודעת מתי להוסיף מה אבל תודהה
אנונימית
חיים שלי את מהממת באמת גם ככה זה מושלם