התחברות
הרשמה
כתבתי שיר מהלב, מה דעתכם עליו?
יצאתי לרקוד בערב
נמאס להיות מגנט תמיד לכל השבורות
שתיתי שעות ברצף
השארת ת'ציפיות שלי זרוקות בארון
עומד על הבא צעקתי
תשים לי מזרחית כמה זה טוב לדמעות
ואיך כמו זכוכית נשברתי
רציתי רק לשכוח אותך כמה שעות
14 ביוני 2025, 00:01
חוות דעת
ביקורת
שירה
4 תשובות
וואווו!!!
פ
פונקציה1
זה מרגש מאוד
ז
זאתי שאובססיבית לחתולים
שואל השאלה:
ששון? מי זה?
S
Shushue1_
מי זה ששון גברת זה הכל כתיבה מקורית
פ
פונקציה1
באותו הנושא:
כתבתי שיר מהלב וכולם צוחקים עליו מה דעתכם?:
כתבתי קטע מהלב, אשמח שתגידו מה דעתכם עליו, לא על הכתיבה, אלא על התוכן
כתבתי שיר, מה דעתכם עליו?
כתבתי שיר חדש פליז תכתבו מה דעתכם עליו
כתבתי את הקטע הכי מוזר שכנראה תקראו כל החיים שלכם, מה דעתכם עליו?
כתבתי קטע קצר, אשמח לדעת מה דעתכם עליו
היי חברה, כתבתי שיר, אשמח לשמוע את דעתכם עליו
אהלן, כתבתי שיר. מה דעתכם עליו?:
כתבתי משהו מהלב, אשמח שתגידו מה דעתכם :)
כתבתי שיר מהלב..אשמח לחוות דעות בנים ובנות לא משנה הסדר
כתבתי שיר, ורציתי לדעת אם יש פה מישהו שמעוניין לתת לי חוות דעת עליו?