התחברות
הרשמה
אם אני בכביש ואין סימונים עליו ואני רוצה לעשות פרסה אבל על הרמזור יש ישר וימינה/שמאלה אני יכולה?
31 במאי 2026, 14:10
נהיגה
תשובה אחת
כן.
ע
עו"ד יקי
באותו הנושא:
בכביש עירוני ללא סימונים, איך יודעים מאיזה נתיב ממשיכים ישר?
איך להפסיק לקחת ללב כשצועקים עליי בכביש?
היום בכביש מישהו איים עלי ועל אבא שלי
אני נוהגת על ידני ואני כבר בשיעור 40 ואין לי ביטחון בכביש בכלל
אני נוסעת בכביש ואני רואה מלא ישראלים שהולכים בכביש עם דגל ישראל
בכביש חד סטרי בלי סימון בכביש נוסעים בימין עדיין או באמצע ? שוב בלי סימון
אם אני בכביש ואני רוצה לעבור ימינה ויש בימין רכב ואני מאותת לימים אני יכול לעבור?
איך יודעים אם הכביש הוא נתיב אחד או דו נתיבית אם הסימונים נמחקו? או גם בכללי יש כבישים שאין להם בכלל סימונים
איך נראה *סימון* של כביש חד סטרי וכביש דו סטרי?
איך הייתם מגדירים בחור (אשכנזי), האנשים לעתים קרובות מצחיקים עליו בכביש?
אם אין לי רישיון ואני נוהג באזור פתוח (לא בכביש) זה חוקי?