7 תשובות
שואל השאלה:
אני יודע שזה חסר חשיבות, אבל ממש הפריע לי איך שהוא דיבר לאבא שלי אף אחד אף פעם לא דיבר אליו ככה ששמעתי...
אנונימי
מה זאת אומרת? פעלת מעולה. שלטת בעצמך, השגחת על אבא שלך ווידאת שהעצבים של הבן אדם נשארים רק בעולם המילולי ושלא נעשה נזק לאף אחד פיזית.

עשית עבודה מעולה, ממש לא מעפן.
מעולה. לא לרדת כזה נמוך כמו האיש הזה
וריספקט על זה שאתה אלוף הארץץ
טוב שלא הרבצת לו
יצאת הגיוני, זה היה עדיף.
יש אנשים דוחים בעולם אבל צריך לדעת להישאר רגוע אבל אני הייתי מקללת אותו אם היו מדברים לאבא שלי ככה
כלום, להתעלם
אפשר פרחים מישהו פליזז אני חייבת לפחות חמש בשביל לדבר בפרטי