3 תשובות
חד סטרי צמוד לימין
אם אתה יודע שזה חד סטרי אז אפשר "להתרווח" על האמצע של הכביש
בדו סטרי תמיד לשמור על הימין
עדיף להיות צמוד בימין
אם אין סימון של שני נתיבים ויש מכוניות שחונות בימין הכביש, תסע באמצע