3 תשובות
כי כשאתה יוצא אתה משקיע בלבוש ובתספורת והכול ובבית אתה לא
אני איתך בזה רק שאני מרגיש מכוער בחוץ ובבית אני מרגיש מכוער פרו מקס אז הכול טוב
שואל השאלה:
חחח אנימת
אנונימי
שיאו אני בדיוק הפוך