3 תשובות
אולי כי אתה מפחד שזה יהרוס לך את הציון?
שואל השאלה:
^לא אכפת לי מהציון, אני פשוט לחוץ כשהמורים בודקים אם עשיתי. (אם זה היה נכון, הייתי לחוץ גם במבחנים, ולא הייתי שואל)
אנונימי
אז אולי כי אתה רוצה לא להביך את עצמך מול הילדים בכיתה וגם מול המורים? כאילו להראות להם שאתה חרוץ וזה