16 תשובות
שואל השאלה:
כל פעם אני נותנת תירוץ אחר וזה כבר לא נעים לי
אנונימית
אם את רוצה אותו למשהו אז את צריכה לעשות איתו שיחה שזה ייתקדם... אם זה סתם חברות מחשב שאת רוצה להשאיר ככה תגידי לו שאת לא רוצה פשוט
אנונימי
וואי חח אני נמצאת באותה סיטואציה,
תקשיבי לדעתי לכי על זה אין מה לעשות זה הולך להיות מביך בהתחלה מאודד מביך בהתחלה אבל תקלילי, תזרמי ותהי את הכל טוב חיים שלי סומכת עלייך
אבל אם באמת בכלל בכלל לא באלך לעשות שיחה כרגע ואת ממש ממש במבוכה, את יכולה להגיד שאין לך מיקרופון (ולשים פוש טו טוק) אממ את יכולה להגיד שהמיקרופון שלך לא עובד (אבל לא במודע כמובן ;))
שואל השאלה:
אני לא רוצה אותו למשהו "רציני"אם לזה התכוונתם אני מחפשת חברים לא זוגיות והוא נחמד אבל הוא ממש מלחיץ אותי כל הזמן מציע שיחה למרות שהוא רואה שאני פחות בקטע, ואחרי יומיים שדיברנו הוא כבר הציע להפגש וזה ואני רוצה להכיר אבל לא כזה מהר
יש לי חרדה חברתית קשה לי ממש לדבר עם אנשים בשיחוץ ואני מפחדת שזה יעשה רושם רע עלי
אנונימית
אם הוא רוצה להיפגש איתך אחרי יומיים הוא מחפש משהו רציני. אם את לא אז כדאי לך להציב גבולות
אנונימי
שואל השאלה:
זה לא אם כבר ההפך?
אנונימית
אוי תקשיבי תציבי לו גבולות את ממש ממש לא חייבת להיפגש עם מישהו שאת לא ממש רוצה לפחות לא עכשיו.
את חייבת להגיד לו שומע זה ממש מחמיא אבל פחות בקטע של להיפגש עכשיו, רק הכרנו.. משהו כזה
הוא צריך להבין שבסופו של דבר זה אמור להגיע מ2 הצדדים ככה שאם את לא רוצה אין מה לעשות ואני בטוחה שהוא יבין.
מקסימום תעברי הלאה אין מה לעשות, ככה זה בדיסקורד לצערי
שואל השאלה:
אבל אני לא מחפשת זוגיות כבר אמרתי
אני מחפשת להכיר חברים אני בכלל לא בקטע שלו ואמרתי לו את זה שאני רוצה רק להכיר בקטע חברי
אנונימית
אם אמרת לו והוא עדיין רוצה להיפגש אחרי זה יכול להיות איזה מטרידן לכי תדעי. אני צא מכיר את הסיטואציה אבל תיהיי זהירה
אנונימי
גם לי יש את הקטע הזה שאני מתבייש לדבר עם אנשים שאני לא מכיר.
לדעתי כדאי לך פשוט להגיד לו את האמת, זה מה שאני עושה, ובדרך כלל זה הופך את השיחות הראשונות להרבה יותר קלילות ופחות מלחיצות.
אותו דבר לגבי הקטע של להיפגש, אין באמת סיבה שהוא לא יבין.
סורי אבל זה מוזר
פשוט תגידי לו שאת כזו ולוקח לך זמן
שואל השאלה:
מה מוזר?
אנונימית
כל הקטע של לא לדבר זה מוזר
שואל השאלה:
אוקי? זכותי לא לרצות לעשות שיחה עם בן אדם שאני לא מכירה מי אתה שתקבע שזה מוזר
ומה שיותר מוזר זה שהוא ממשיך לבקש למרות שאני לא מעוניינת...
אנונימית
אם הוא ממשיך לבקש גם אחרי שאמרת שאת לא מעוניינת הוא כנראה מישהו שאת לא רוצה להיות איתו בקשר
אז תפסיקי לדבר איתו