8 תשובות
לא
חושב שלא
שואל השאלה:
ואם אני אשלח לו הודעה זה ישלח?
ואם אני אשלח לו הודעה זה ישלח?
אנונימית
שואל השאלה:
או שזה יראה לי שהוא חסם אותי וזה לא ישלח?
או שזה יראה לי שהוא חסם אותי וזה לא ישלח?
אנונימית
זה יראה לך שהוא חסם אותך באדום כזה
לא
שואל השאלה:
ההודעה תישלח לו? זה יראה לו בהתראות?
ההודעה תישלח לו? זה יראה לו בהתראות?
אנונימית
אם הוא חסם אןתך הוא לא יראה
באותו הנושא: