4 תשובות
יש לי את אותה הבעיה ואני לא יודעת, אני מתנהגת קר אליו כי לא נעים לי לסנן אותו אז....
אם את לא רוצה לדבר איתו פשוט תחסמי
שואל השאלה:
לא עניתי לו ארבעה ימים והוא לא הפסיק נראלי שלהיות קרה אליו לא הכי יעבוד
לא עניתי לו ארבעה ימים והוא לא הפסיק נראלי שלהיות קרה אליו לא הכי יעבוד
אנונימית
שואל השאלה:
אהבתי את התשןבה פשיי
אהבתי את התשןבה פשיי
אנונימית
באותו הנושא: