4 תשובות
יש לי את אותה הבעיה ואני לא יודעת, אני מתנהגת קר אליו כי לא נעים לי לסנן אותו אז....
אם את לא רוצה לדבר איתו פשוט תחסמי
שואל השאלה:
לא עניתי לו ארבעה ימים והוא לא הפסיק נראלי שלהיות קרה אליו לא הכי יעבוד
אנונימית
שואל השאלה:
אהבתי את התשןבה פשיי
אנונימית