27 תשובות
אני לא יודע אם תחשיבי את זה כחברים אבל הוא טען שאנחנו לא באותה רמה חברתית (יענו הוא יותר מקובל ממני ) ובגלל זה הוא החליט לנתק איתי קשר
אנונימי
נתנה לי מכתב התאבדות
למזלנו הכל טוב עכשיו
למזלנו הכל טוב עכשיו
אנונימי
שכבה עם הקראש שהיה לי
סיפרתי ל2 חברות על משהו שעברתי בבית,שאפילו הייתה מעורבת משטרה. ובמקום להבין את הכאב שלי הן פשוט אמרו לי לנסות להבין את הצד השני.(זה לא שלא הבנתי..)
אנונימית
שואל השאלה:
וואי איזה דברים הזויים
וואי איזה דברים הזויים
אנונימית
ביום העצמאות יש הופעות בפארק שליד הבית שלי, לפני זה אני וחברים שלי שיחקנו בספריי שלג בתוך הפארק(בעיקרון אסור)
תפסו אותנו שומרים, הוציאו אותנו יאמרו שנוכל להיכנס אם נזרוק את הכל, ישירות בלי לחשוב ה"חברים" שלי לקחו את הספרי שלג, הביאו הכל אליי, אמרו שזה באחריותי ופשוט נכנסו, לא נתנו לי להכינס לאחר מכן כי לא סמכו עליי והייתי לבד רוב העצמאות
תפסו אותנו שומרים, הוציאו אותנו יאמרו שנוכל להיכנס אם נזרוק את הכל, ישירות בלי לחשוב ה"חברים" שלי לקחו את הספרי שלג, הביאו הכל אליי, אמרו שזה באחריותי ופשוט נכנסו, לא נתנו לי להכינס לאחר מכן כי לא סמכו עליי והייתי לבד רוב העצמאות
אנונימי
הפיצה עליי שקרים וסיפרה לחברות אחרות סודות שלי. בנוסף השתמשה בהפרעות הנפשיות שלי כתירוץ למה ניתקתי איתה קשר.
אומנם זה קרה ביסודי אבל ניתקה ממני קשר כי הייתי "עצובה מדי" כשהייתי בדיכאון חצי שנה וזה עד היום רודף אותי
אנונימית
מישהי מאיימת עלי שהיא תספר לאח שלי סודות שסיפרתי לה, והיא התחליה אתמול.. ואני שונא אותה עכשיו
היא הביכה אותי מול *****כל הכיתה***** כי היא הייתה עצבנית על משהו אחר ואיך שהגעתי זה יצא עליי..
ניתקה ממני קשר בטענה שנמאס לה ממני
1) כל פעם שהיינו רבות היא הייתה כותבת לחברה שלה ששונאת אותי והן היו מלכלכות עלי אבל ממש
2) כשהיא הייתה עושה משהו לא בסדר והייתי עצבנית ובוכה ואומרת לה כזה אני שונאת אותך היא הייתה מתקרבנת אומרת גם אני שונאת את עצמי
3) הייתה אומרת שהיא כאן בשבילי תמיד וכשהייתי צריכה אותה הייתה נעלמת
4) הבטיחה לי שלנצח ועזבה
יש עוד אין לי כוח
2) כשהיא הייתה עושה משהו לא בסדר והייתי עצבנית ובוכה ואומרת לה כזה אני שונאת אותך היא הייתה מתקרבנת אומרת גם אני שונאת את עצמי
3) הייתה אומרת שהיא כאן בשבילי תמיד וכשהייתי צריכה אותה הייתה נעלמת
4) הבטיחה לי שלנצח ועזבה
יש עוד אין לי כוח
הפיצו שקרים
סתלבט על טראומות ודברים שעברתי או שפשוט הזכיר את זה כל שנייה וצחק
דיברה עלי מאחורי הגב עם בנים שהיו איתי בקשר
היתה בקשר עם אקס שלי ושלחה לו הודעות בזמן שהיינו ביחד
ניסתה להפריד ביני לבין חברה שלי
והיה לי חבר שבלילה שהייתי שיכורה ומסוממת ובקשתי שיבוא לקחת אותי הוא אמר לי בעיה שלך (אנסו אותי) אחר כך
היתה בקשר עם אקס שלי ושלחה לו הודעות בזמן שהיינו ביחד
ניסתה להפריד ביני לבין חברה שלי
והיה לי חבר שבלילה שהייתי שיכורה ומסוממת ובקשתי שיבוא לקחת אותי הוא אמר לי בעיה שלך (אנסו אותי) אחר כך
אנונימית
ידיד שלי אמר לי מתי היה האונס הראשון שלך? וצחק אחרי שידע שנאנסתי
וגם אחרי שסיפרתי לו את זה הוא אמר לי תחסמי את הבנאדם כדי שאם תהיי חרמנית לא תשלחי
לו הודעה(האנס)
וגם אחרי שסיפרתי לו את זה הוא אמר לי תחסמי את הבנאדם כדי שאם תהיי חרמנית לא תשלחי
לו הודעה(האנס)
אנונימית
כמה דברים אמרה לי אם הקפוצון של הטיול שנתי עלה עלי כאילו בקטע דואג אבל זה דוחה וזה גם היה ליד כולם גם שאלה אותי אם אני מצליחה למצוא בגדים בחנויות גם בקטע של דאגה אבל זה מגעיל וגם אמרה לי אני לא ממש אוהבת את איך שאני נראת בטח אצלך זה הרבה יותר גרוע קיצר היא כלבה והיא כבר לא חברה שלי
אנונימית
חבר טוב אמר לי אין לך מה לבכות שזה יום השנה (התאריך שבו היא נפטרה )של הכלבה שלך
ניסתה לעשות עליי חרם
זה היה ממש ממזמן ואני לא חושב שהיא זוכרת את זה+ הבינה מה היא ניסתה לעשות כשהיא עשתה את זה. היא פשוט לא אהבה את החברים האחרים שלי וניסתה להרחיק אותי מהם.
זה היה ממש ממזמן ואני לא חושב שהיא זוכרת את זה+ הבינה מה היא ניסתה לעשות כשהיא עשתה את זה. היא פשוט לא אהבה את החברים האחרים שלי וניסתה להרחיק אותי מהם.
קראה לי ביומן ואז אמרה "אוי לא יודעת שזה פרטי"
בכללי הייתה ממש ממש רעילה
בכללי הייתה ממש ממש רעילה
אנונימית
היה לנו ריב והיא פשוט גילתה את כול מה שסיפרתי ושאמרתי לה לא לספר. כמובן אמרתי לה שזה ממש ממש לא בסדר ושאני אף פעם לא סיפרתי לאף אחד שום דבר שהיא לא רצתה שאני אספר.
עכשיו ניתקתי ממנה קשר כי היא לא הספקיה לשקר
עכשיו אנחנו שונאות אחת את השניה בצורה מוגזמת שקשה לי לחשוב על זה שפעם אשכרה סמכתי עליה.
ועדיין, לא סיפרתי משהו שהיא לא רצתה שאני אגיד לאף אחד
עכשיו ניתקתי ממנה קשר כי היא לא הספקיה לשקר
עכשיו אנחנו שונאות אחת את השניה בצורה מוגזמת שקשה לי לחשוב על זה שפעם אשכרה סמכתי עליה.
ועדיין, לא סיפרתי משהו שהיא לא רצתה שאני אגיד לאף אחד
פעם היה לי חבר שהיה ממש רע אליי בכל פעם שהוא היה עם חברים אחרים שלו הוא אמר לי שאני יותר מדי מדבר ובכללי איתם אז הוא החליט להמציא עליי שאני הומו. אבל זה ממש פגע בי.
אנונימי
זה היה ממש מזמן אבל הייתה לי "חברה" שכל הזמן הייתי רק איתה בהפסקות וכל פעם שהייתי רוצה להיות עם בנות אחרות בהפסקה היא לא הייתה מסכימה לי אבל שהיא רצתה ללכת להיות בהפסקה עם בנות אחרות אמרתי לה סבבה ואז הייתי נשארת לבד בהפסקה..
או שהיו ימים שהיא לא הייתה באה ואז הייתי יושבת בהפסקות לבד
(זה נשמע ילדותי רצח כי זה היה בילדות, אם זה היה קורה עכשיו הייתי מתנהגת ופועלת אחרת)
או שהיו ימים שהיא לא הייתה באה ואז הייתי יושבת בהפסקות לבד
(זה נשמע ילדותי רצח כי זה היה בילדות, אם זה היה קורה עכשיו הייתי מתנהגת ופועלת אחרת)
אנונימי
כשסבתא שלי נפטרה והייתי בשבעה שלה "חברה" שלי התקשרה אליי בלי סוף ושאלה אותי אם אני רוצה ללכת לקניון, אז אמרתי לה שאני לא יכולה לדבר כי אני בשבעה והיא התחילה לצעוק עליי שאני צריכה לדבר אלייה בכבוד ושהיא תפסיק להיות חברה שלי אז התעצבנתי עלייה כי אני בשבעה אז היא הלכה ל"חברה" אחרת שלי והן לכלכו עליי כל הקיץ וגרמו לעוד איזה 10 בנות להפסיק לדבר איתי ושיקרו שעשיתי דברים והטרדתי ילדים קטנים ואמרו לחברות החדשות שלי דברים עליי.
אנונימית
היא הייתה הילדה שכולם פחדו ממנה, ואני הייתי החברה הכי קרובה שלה. בהתחלה זה הרגיש מיוחד היא נתנה לי תשומת לב וגרמה לי להרגיש חשובה.
אבל עם הזמן היא התחילה לשלוט בי.
היא הייתה צועקת עליי, משפילה אותי מול אנשים, גורמת לי לעשות בשבילה הכול ומאיימת לעזוב אותי אם לא אקשיב לה.
היא גם הייתה פוגעת באחרים מפיצה שמועות, צוחקת על ילדים ומשתמשת בכוח ובכסף של המשפחה שלה כדי לקבל מה שהיא רוצה.
ולמרות הכול לפעמים ראיתי שהיא פשוט ילדה פגועה שמפחדת שלא יאהבו אותה.
אבל בסוף הבנתי שחברות לא אמורה לגרום לך לפחד או להרגיש קטן.
אבל עם הזמן היא התחילה לשלוט בי.
היא הייתה צועקת עליי, משפילה אותי מול אנשים, גורמת לי לעשות בשבילה הכול ומאיימת לעזוב אותי אם לא אקשיב לה.
היא גם הייתה פוגעת באחרים מפיצה שמועות, צוחקת על ילדים ומשתמשת בכוח ובכסף של המשפחה שלה כדי לקבל מה שהיא רוצה.
ולמרות הכול לפעמים ראיתי שהיא פשוט ילדה פגועה שמפחדת שלא יאהבו אותה.
אבל בסוף הבנתי שחברות לא אמורה לגרום לך לפחד או להרגיש קטן.
אנונימית
1. איימה עלי עם סכין שהיא תהרוג אותי בבת מצווה שלי (שלא חגגתי ולא הייתי מודעת אליה בכלל) ובנוסף הייתה יורדת עלי בכל הזדמנות שיש לה
2. התלוננה במשטרה על אח שלי על אלימות שלא קרתה וכמעט פתחו עליו תיק במשטרה על שקר מפגר שלה
3. חברות שלי היו מותחות אותי מתיחות מוגזמות וזה הגיע למצב שהמורה השפילה אותי מול כל הכיתה וקראה לי מכשפה ואמרה שאני לא תמימה בכלל ושכל הבנות השקטות משחקות אותה טובות הן הכי רעות בעולם משהו כזה..
4. בנות בכיתה היו משפילות אותי מול המורים ואף חברה לא עמדה לצידי בשום שלב בהתברינות שעברתי במשך שלוש שנים וכשזה קרה לאחת החברות שלי עמדתי לצידה כי ידעתי איך זה מרגיש
עכשיו חייבת לציין שאני במקום הרבה יותר טוב ושעברתי בית ספר ואני מרגישה הכי מאושרת שאפשר❤
מכל ירידה בחיים אפשר לעלות גם אם זה קשה ❤
2. התלוננה במשטרה על אח שלי על אלימות שלא קרתה וכמעט פתחו עליו תיק במשטרה על שקר מפגר שלה
3. חברות שלי היו מותחות אותי מתיחות מוגזמות וזה הגיע למצב שהמורה השפילה אותי מול כל הכיתה וקראה לי מכשפה ואמרה שאני לא תמימה בכלל ושכל הבנות השקטות משחקות אותה טובות הן הכי רעות בעולם משהו כזה..
4. בנות בכיתה היו משפילות אותי מול המורים ואף חברה לא עמדה לצידי בשום שלב בהתברינות שעברתי במשך שלוש שנים וכשזה קרה לאחת החברות שלי עמדתי לצידה כי ידעתי איך זה מרגיש
עכשיו חייבת לציין שאני במקום הרבה יותר טוב ושעברתי בית ספר ואני מרגישה הכי מאושרת שאפשר❤
מכל ירידה בחיים אפשר לעלות גם אם זה קשה ❤
אנונימית
באתי חדשה מעיר אחרת בתחילת החטיבה והיא הרחיקה אותי מכל הבנות שלא הכרתי בכלל בטענה שהן מגעילות וכעסה עליי כשניסיתי להיות חברה שלהן, התבודדנו ועכשיו אנחנו כבר לא חברות ואין לי חברות בכיתה בכלל
נראלי אני קצת הבעיה פה כי ניתקתי איתה קשר בגלל הרבה סיבות אחרות וכולם יודעים שאני שונאת אותה חחח
נראלי אני קצת הבעיה פה כי ניתקתי איתה קשר בגלל הרבה סיבות אחרות וכולם יודעים שאני שונאת אותה חחח
אנונימית
באותו הנושא: