7 תשובות
הוא חבר שלה תפסיקי לדבר איתו. לא מכבד לחברה שלך.
לא יודעת אם רשע אבל לא מתאים
אני חושבת שחברה שלך אולי תפגע מזה אבל אם אין לך שום כוונות אליו אז נראלי בסדר
אנונימית
אני במקומה הייתי מפוצצת אותך.
עזבי אותו בשקט.
עזבי אותו בשקט.
שואל השאלה:
ויש לי חבר
ויש לי חבר
אנונימית
כן!!!
שואל השאלה:
אבל מה אכפת לי ממנה אנחנו חברים טובים עוד לפני שהם הכירו
אבל מה אכפת לי ממנה אנחנו חברים טובים עוד לפני שהם הכירו
אנונימית
באותו הנושא: