7 תשובות
לא
לא יש קנאה שנאה צרות עין, המון רגשות שלא שולטים עליהם
כן
תפרגני ותתמכי ותיהי חברה ותביני שלפעמים תבלו פחות זמן ותגידי לה שתנסה למצוא גם לך זמן אבל תפרגני
בקיצור, את רק רוצה אותה לעצמך.
לא בגלל שהוא ילדותי
כן אבל לא, מסובך ליי
זה נשמע שאת מאוד מקנאת ומרגישה שלקחו לך את החברה לא כי הוא ילדותי
שואל השאלה:
לא, בלי קשר הוא באמת ילדותי זה גם היא אומרת בעצמה ואני מרגישה שהוא לא טוב מידי בשבילה
אנונימית