7 תשובות
זה יחסית תקין, לא חייב
לכי על זה
אם את מרגישה שאת רוצה להיות יותר רזה אז למה לא
כן
אני בגובה שלך בערך (1.67) שוקלת 51 ומרגישה שמנה עדיין
אני בגובה שלך בערך (1.67) שוקלת 51 ומרגישה שמנה עדיין
לא,אבל את יכולה להוסיף ספורט לשיגרה שלך
אם באלך
אם באלך
כן תרדי
לא האמת שזה נחשב ממש רזה את ממש לא צריכה
אם חשוב לך מאוד ואת מרגישה שהשתי קילו האלה יתנו לך עוד בטחון אז אולי תשקלי את זה אבל לרוב זה מרדף שלט מןשג כי את רזה מאוד כבר עכשיו
אם חשוב לך מאוד ואת מרגישה שהשתי קילו האלה יתנו לך עוד בטחון אז אולי תשקלי את זה אבל לרוב זה מרדף שלט מןשג כי את רזה מאוד כבר עכשיו
באותו הנושא: