7 תשובות
לא יצא לי להיפרד
אבל אם זה כבר לא זה אל תכניסי אותו לאשליה ואל תמשכי את זה
תיפרדו ביפה ותאחלו בהצלחה
שואל השאלה:
אני פשוט אוהבת אותו ומרגישה אליו הכל אבל יש לו חברה הכי טובה וכל פעם שקורה משהו זה צובט לי הערתי לו וזה לא ממש מפסיק הקשר ואני קצת עדיין ממשיכה להרגיש ככה
לא היה אבל אני מניח שזה לא הרגשה כזאת נעימה ובסוף החיים קשים אין מה לעשות
הקלה
הרגשתי הקלה, אם את מרגישה שזה לא זה ולא מתאים, זה או לנסות לדבר על הדברים שמפריעים לך או לסיים את זה, זה קשה אבל לבזבז את הזמן שלך וגם שלו זה מיותר
מצטרפת שגם לי לא יצא להיפרד אבל אל תשלי את עצמך ואת הבחור. להכריח את עצמך להיות במקום שלא טוב לך זה לשקר לעצמך ולהזניח את הרגשות שלך. תחתכי את זה גם אם זה קשה
אם את מרגישה שזה לא שם
אין למה לחכות
אבל לפעמים להישאר עוד קצת ולמצות הכל גורם לעזיבה להיות יותר קלה
ברגע שהמוח כבר לא מתעסק עם הפנטזיה של "מה אם" ו"רק אם אולי" יותר קל להיפרד
יותר קל להיפרד מבן אדם שויתרת לגביו מאשר מבן אדם שעדיין יש מלא חלומות לגביו