התחברות
הרשמה
קרה לכם שנפרדתם מהבן זוג מרצון שלכם ואז הצטערתם על זה? הרגשתם געגוע?
14 בדצמבר 2020, 19:21
מערכת יחסים
פרידות
התאהבות
מצב רוח
אקסים
2 תשובות
כן אבל עבר מהר מאוד
N
Noa~
כן נפרדתי מחבר שלי בגלל שטיות אחר כך התעגעתי אליו מאוד
ד
דורית1235
באותו הנושא:
אחרי כמה זמן אחרי שנפרדתם מהבן/בת זוג שלכם הייתם מוחקים את התמונות שלכם ביחד מהאינסטגרם?
אנשים שנפרדו מהבן\ת זוג , למה עשיתם את זה ,איך זה היה ומה הרגשתם?
קרה לכם שנפרדתם מהבן/בת זוג ושהרגשתם שבא לכם לחזור?חזרתם?או שאתם בריב?
בנים בנות כשנפרדתם מהבן או בת זוג החזרתם את המתנות?
אנשים שנפרדתם ברע אתם תשלחו לאקסים שלכם הודעה ביום כיפור ?
מהי הדרך הכי כואבת שנפרדתם מהאקס/אקסית שלכם?
אני זאת שנפרדתי מהבן זוג שלי ואני עדיין מרגישה מזעזע ובדיכאון,אני בוכה מלא.זה הגיוני?
מהן הציפיות שלכם מהבן או בת הזוג שלכם?
האקס/ית שלכם ניסו לתקשר איתכם אחרי שנפרדתם?
בנות, התחרטתן פעם על זה שנפרדתם מהבן זוג שלכן? (המשך)
בנים שנפרדתם מחברה שלכם או מתי שתיפרדו מחברה שלכם אתם חושבים שזה הופך אותכם לגברים?