4 תשובות
לא אומר עלייך כלום. לפי דעתי פשוט פעלת מהר מדי בלי לעצור שנייה, לנשום ולחשוב, אבל זה בסדר. העיקר שעכשיו אתם ביחד❤
בטח שהייתה טעות.

החלטות כאלו לא צריכות להיות החלטות ספונטניות זה סתם מביא להיות סיבוכים.
גם אם ישבתם ודיברתם מה יום אחד תיפרדו ויום אחר תחזרו זה לא עובד ככה
ממש לא לשים על מה שאנשים חושבים הבחירה היא שלך
תעשי מה שעושה לך טוב
ביום שתגיעי למסקנה שאתם לא מתאימים כל מה שצריך לבוא יבוא ממך
ממש לא להתייחס למה אנשים חושבים, זה החיים שלך והבחירות שלך.
נשמע בסדר גמור