11 תשובות
אם זה רק יום אחד אני לא רואה בעיה
2000 קלוריות זה כלום. באמת שכלום. יום אחד שבו אכלת טיפה יותר לא יגרום לך לעלות במשקל. גם שלושה ימים של אכילת יתר לא תגרום לך לעלות במשקל. תהני מהערב.
את לא תעלי במשקל מיום אחד של אכילת 2000 קלוריות, הכל בסדר
אם זה רק יום אחד זה לא נורא הכל טוב
אני מבינה אותך אחותי
,אבל יום אחד לא הולך לגרום לך פתאום לעלות במשקל. מותר לך ליהנות עם אמא שלך ביום הולדת שלה בלי להרגיש אשמה על כל ביס.
תנסי פשוט לא לחשוב על זה יותר מדי היום ולהיות עם המשפחה, ומחר כבר תחזרי לשגרה שלך כרגיל.
,אבל יום אחד לא הולך לגרום לך פתאום לעלות במשקל. מותר לך ליהנות עם אמא שלך ביום הולדת שלה בלי להרגיש אשמה על כל ביס.
תנסי פשוט לא לחשוב על זה יותר מדי היום ולהיות עם המשפחה, ומחר כבר תחזרי לשגרה שלך כרגיל.
אם את הגירעון קלורי פשוט תתאמני כדי לפצות על האוכל ומחר תאכלי פחות אבל 2000 קלוריות זה ממש כלום ולא מספיק בשיט
אנונימית
זה יום אחד הכל טוב גירלי העיקר שאת שומרת על שגרה
לא נורא אם יש ימים כאלה ובכנות זה לא כזה הרבה
לא נורא אם יש ימים כאלה ובכנות זה לא כזה הרבה
תנסי לאכול פחות במהלך היום
אנונימי
מיום אחד לא יקרה כלום
תחזרי מחר לשגרה וזהו הכל טוב
תחזרי מחר לשגרה וזהו הכל טוב
זה לא הרבה בכלל צריך לאכול בין 1800 ל2300
תאכלי 1 ל3 ביסים ובשאר תעשה כאילו ותחזירי לצלחת, תחתכי את הכל תמעכי ותחזירי חצי מלאה פלוס לעשי את הטריק של האוכל המעוך שנראה כאילו יש יותר כמו נגיד לשפוך את הסלט לכיוונים שונים שייראה יותר ממה שהוא רק מהר מהר שלא ישימו לב
שמחתי לעזור אשמח לפרח ישלי רק 3
שמחתי לעזור אשמח לפרח ישלי רק 3
באותו הנושא: