4 תשובות
מה לעשות זה לא שיש לך דרך לשלוט באיך שהלקוחות פונים אלייך
גם אליי פונים הרבה פעמים ברוסית או בערבית ואפילו ספרדית וצרפתית בעבודה ואני פשוט מנסה להגיד בנימוס שאני מדברת רק אנגלית ועברית. צריך להתמודד עם זה.
אם זה נגיד ממש אבל ממש מפריע לך אז תשקלי להתפטר.
גם אליי פונים הרבה פעמים ברוסית או בערבית ואפילו ספרדית וצרפתית בעבודה ואני פשוט מנסה להגיד בנימוס שאני מדברת רק אנגלית ועברית. צריך להתמודד עם זה.
אם זה נגיד ממש אבל ממש מפריע לך אז תשקלי להתפטר.
תגידי להם שאת לא מדברת ערבית
והם ישחררו
והם ישחררו
שואל השאלה:
אבל אני לא התפטר רק בגלל זה וגם ככה נשאר לי חודשיים וזהו אני מתגייסת
אבל אני לא התפטר רק בגלל זה וגם ככה נשאר לי חודשיים וזהו אני מתגייסת
אנונימית
או להתלונן או להתפטר
באותו הנושא: