7 תשובות
שואל השאלה:
נכון
תקשיבי מצדי לעבוד כל השבוע בחנות רגועה לא אכפת לי
נגיד במוצש הייתי באורבניקה
החנות ריקה
אנשים מחכים בתור בסבלנות
המוכר אורז לאט את המוצרים אף אחד לא דוחק בך
לא צריך לשאול על לייף סטייל לא כלום
אולי זה היה ככה כי היה שבת אבל עדיין
אני מקבלת 32 שקל והתמוטטות עצבים ואני לא צוחקת כל הזמן כואב לי
נכון
תקשיבי מצדי לעבוד כל השבוע בחנות רגועה לא אכפת לי
נגיד במוצש הייתי באורבניקה
החנות ריקה
אנשים מחכים בתור בסבלנות
המוכר אורז לאט את המוצרים אף אחד לא דוחק בך
לא צריך לשאול על לייף סטייל לא כלום
אולי זה היה ככה כי היה שבת אבל עדיין
אני מקבלת 32 שקל והתמוטטות עצבים ואני לא צוחקת כל הזמן כואב לי
אנונימית
שואל השאלה:
יש לכם רעיונות למקומות עבודה פחות לחוצים?
יש לכם רעיונות למקומות עבודה פחות לחוצים?
אנונימית
לפי מה שאת מתארת אורבניקה אבל אפשר גם סטימצקי
בת כמה את ? אם את קטינה אז אין לך יותר מידי אופציות כמו שיש למישהי מעל 18. אם את קטינה רוב הפעמיים זה מינימום בעבודות מהסוג הזה
אנונימי
תקשיבי תחליפי סופרפארם זה מזעזע מלא אנשים תמיד ומלא ילדות בנות 13 שעושות בלאגן
לא מפונקת פשוט לעבוד בסופרפארם זה קשה רצח
זה לדעתי בגלל העבודה לעבוד בסופר פארם זה קשוח
באותו הנושא: