8 תשובות
זה כנראה פרפקציוניזם כדאי לך אולי לגשת לרופא ולקבל כדורים מונעי חרדה נשמע מאוד קשה לחיות ככה❤
מבין אותך אבל את חייבת ללמוד לקבל את זה
שואל השאלה:
אני מפחדת מטעויות באמת אני מפחדת
אני מפחדת שאני טעות כל כך גרועה שכולם ישנאו אותי ואני לא אוכל לחיות ככה
אני מפחדת מטעויות באמת אני מפחדת
אני מפחדת שאני טעות כל כך גרועה שכולם ישנאו אותי ואני לא אוכל לחיות ככה
אנונימית
מטעויות למדים הכי טוב
אומרת לך בתור אחת שמחר עושה מבחן חוזר בדיני חוזים
אומרת לך בתור אחת שמחר עושה מבחן חוזר בדיני חוזים
שואל השאלה:
לא אכפת לי מטעויות קטנות אכפת לי מטעויות גדולות זה מפחיד אותי ממש
לא אכפת לי מטעויות קטנות אכפת לי מטעויות גדולות זה מפחיד אותי ממש
אנונימית
הייתי ממליצה לבדוק את זה זה נקרא חרדה ואולי את צריכה קלונקס זה מאוד עוזר ברגעים כאלה..
תתיעצי עם רופא..
תתיעצי עם רופא..
ובהצלחה ;)
שואל השאלה:
אני קטינה אני לא יודעת איך אפילו לקבוע תור
אני קטינה אני לא יודעת איך אפילו לקבוע תור
אנונימית
באותו הנושא: