7 תשובות
פשוט פעם הבאה אל תשלמי
תראי לא הייתי עושה את זה אבל אין מה להתקע
שואל השאלה:
אני מרגישה קצת פטתית
פשוט אני מרגישה שזה הולך לכיוון טוב והוא לא יקח אותי כמובן מאליו
אנונימית
הגבר צריך לשלם נקודה זאת לא שאלה פה בכלל
פעם הבאה את פשוט לא משלמת
את הבת והכבוד שלך לפני הכל
מי הוא שיתן לך בכלל לפתוח תארנק שלך אני בשוק
ומה זה יחזיר לך מה אתם ילדים בני 4 דאפאק
באמת שהכל טוב קרה מה שקרה
שואל השאלה:
אוף אני תמיד חוטאת בזה שאני מציעה לשלם אני מרגישה מטומטמת
אנונימית
חחח הכל טוב אבל יש לך לב נורא רחב וקשה לך לתת לעצמך להתפנק מבלי שתעשי כלום כנראה.
פשוט תביני שזה לא יכול לעבוד ככה ותני לו לעשות את שלו הכל בסדר את לא היחידה שזה קרה לה שמעתי כל כך הרבה מקרים כאלו
שואל השאלה:
כאילו בהתחלה הצעתי רק קפה ואז הוא אמר שהוא מתלבט אם לעבור ולאכול בבית ואני הצעתי שאני יכולה גם לקנות לו לאכול אם בכלל ואז כבר התעקשתי כמו פוסטמה ועכשיו אני גם חושבת בצורה שלילית עליו של למה הוא לא התעקש שאני לא אשלם כאילו אבל מצד שני אני התעקשתי אז כאילו מי צודק ומי טועה פה נמאס לי מעצמי
אנונימית