התחברות הרשמה

עשיתי את המבחנים של יום המאה עכשיו אמורים לשלוח לי במייל מתי להיכנס לזומים הקבוצתיים?

24 במאי 2026, 09:55
יום המא"ה    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
אמור להיות לי יום המאה עכשיו ב7:30 בבוקר ולא שלחו לי שום קישור לזום(עשיתי כבר את המבחנים של יום המאה בזימון הראשון)
אני עשיתי עכשיו את המבחנים של יום המאה והלך נוראי עד כמה זה באמת יהיה נוראי?
עשיתי עכשיו את המבחנים של יום המאה
עשיתי עכשיו את המבחנים של יום המאה
סיימתי את המבחנים ליום המאה עכשיו
עשיתי את הזומים של יום המאה וסיימתי את המבחנים עכשיו, זהו נכון?
אני עכשיו סיימתי את המבחנים של יום המאה ועוד לא עשיתי את הזום מה עושים?
עשיתי עכשיו את המבחנים של יום המאה היו קשים והרוב ניחשתי.
מה קורה אם עשיתי רק את המבחנים ביום המאה ולא את הזום?
יום המאה-סיימתי את המבחנים לפני חצי שעה עכשיו אני בהפסקה עד 12 שיהיה זום?
עכשיו מתחילה את המבחנים הפסיכוטכניים של יום המאה, טיפים?