התחברות
הרשמה
עשיתי עכשיו את המבחנים של יום המאה היו קשים והרוב ניחשתי.
הציונים של יום המאה הם גם כל המבחנים????
8 באוקטובר 2025, 10:11
יום המא"ה
גיוס
יום המאה
תשובה אחת
חלק מהציונים ביום המאה הם על המבחנים, כן. אל תדאגי אבל - אם יהיה ציון שתרצי לשפר, אני חושב שאפשר לבקש מבחן חוזר די בקלות.
א
אברא כדברא
באותו הנושא:
אמור להיות לי יום המאה עכשיו ב7:30 בבוקר ולא שלחו לי שום קישור לזום(עשיתי כבר את המבחנים של יום המאה בזימון הראשון)
סיימתי את המבחנים הפסיכוטכניים ביום המאה - החלק החברתי קשה?
אני עשיתי עכשיו את המבחנים של יום המאה והלך נוראי עד כמה זה באמת יהיה נוראי?
הסימולציות באתר מתגייסים למבחנים הפסיכוטכניים ביום המאה באמת כמו ביום המאה או שיהיה יותר קשה?
עשיתי עכשיו את המבחנים של יום המאה
מה יותר קשה המבחנים בצו ראשון או ביום המאה?
המבחנים ביום המאה קשים?
אפשר להבין למה המבחנים של יום המאה היו קשים ולא מובנים בכלל?
מי שהיה בזמן האחרון ביום המאה, המבחנים שם יותר קשים מהדפר?
המבחנים ביום המאה קשים?
עשיתי את הזומים של יום המאה וסיימתי את המבחנים עכשיו, זהו נכון?