4 תשובות
לכולם
איזו קבוצה את? (זה כתוב באימייל)
איזו קבוצה את? (זה כתוב באימייל)
שואל השאלה:
יש לי ב11:15
יש לי ב11:15
אנונימית
תבדקי אם עכשיו נשלחה אלייך הודעה!
גם אני עשיתי! אמרו לי שצריך לחכות ושישלח בהמשך היום
באותו הנושא: