4 תשובות
אם אתם במרחק אז אם תיפרדו תהיו יותר מרוחקים אז מה הקטע בזה
אויש שטויות אין דבר כזה פסק זמן זה פשוט
לשים ז על המשבר שיש ביניכם ולא לטפל בו
וזה מה זה שטויות אני בצבא והוא עובד כל היום ממש לא

אני והבת זוג שלי גם בצבא שנינו עסוקים בלעבןד כל היום ומוצאים תמיד זמן לדבר כמה דקות בטלפון או בוואטספ באמת זה פשוט להרים ידיים ולהגיד אני לא יכולה אני צריכה הפסקת זמן
אז תיפגשו סופ"שים
אם אתם אוהבים אפשר לעבור הכל, לא משנה אם ייקח קצת זמן
אנונימי