9 תשובות
די די נו אין דבר כזה הפסקה שנינו יודעים שאת רוצה לצאת עם אחרים
משבר ביחסים? כן
שואל השאלה:
לקחת הפסקה בפגישות ובקשר
אנונימית
יעני שרוצים להפרד לבלות להשתרמט ^^ בזמן זוגיות עם אחרים
לא משבר, פשוט תיפרדו.
הפסקה זה בולשיט.
הפסקה זה דרך להגיד אני רוצה לבגוד בלי לצאת רע
אייואה^
פשוט תיפרדו. אין דבר כזה "הפסקה"
אני מקווה שהוא יפרד ממך, באמת.
באותו הנושא: