6 תשובות
לרוב פרידה
נרה לע
נרה לע
אנונימי
נראה לי*
אנונימי
לקחת ספייס ולחשוב אם הזוגיות מתאימה באמת
תירוץ. הכוונה להיפרד לתקופת זמן עם שאיפה לחזור. אך אני מוצא שמי שעושה את זה ב99.99% מהמקרים יפרד בסוף וב0.01% מהמקרים ישאר במערכת אבל יהיה מאומלל
זה כאילו לקחת הפסקה מהזוגיות לתקופה מסוימת בגלל סיבות א' ב' ג'.
לדעתי זה טיפשי, לדעתי אם הגעתם למסקנה שאתם רוצים לקחת הפסקה פשוט תפרדו וזהו.
לדעתי זה טיפשי, לדעתי אם הגעתם למסקנה שאתם רוצים לקחת הפסקה פשוט תפרדו וזהו.
זה לקחת זמן כדי לחשוב על הקשר, לבדוק אם רוצים להמשיך או לא