תשובה אחת
אם זה פסיכיאטר פרטי זה לא נרשם בשום מקום למעט אצלו. אם זה מטעמי קופת החולים זה יהיה רשום בתיק הרפואי שלך.
את יכולה לשלוח תביעה לביטוח לאומי (עם סיכומי ביקור של הפסיכיאטר וכאלה) לקבלת קצבת נכות, תוזמני לוועדה רפואית שתקבע את מצבך .

אבל בכללי את צריכה פשוט להיות במעקב אצל הפסיכיאטר, למקרה הצורך אפשר להתחיל טיפול תרופתי.
אפשר גם לנסות ללכת לטיפול/למטפל ולעבוד על זה.