36 תשובות
תלוי בפסיכיאטר, אם זה אחד פרטי אז זה יהיה לדעתי יותר מהיר אבל אם זה דרך קופת חולים זה יכול לקחת הרבה זמן עד לאבחון
אני הלכתי רק לפרטי ולקח לנו בערך 3 מפגשים אז זה לקח 3 חודשים כי עשינו פגישה פעם בחודש, לצערי אני לא מספיק מבינה בפסיכיאטרים של קופת החולים
אני הלכתי רק לפרטי ולקח לנו בערך 3 מפגשים אז זה לקח 3 חודשים כי עשינו פגישה פעם בחודש, לצערי אני לא מספיק מבינה בפסיכיאטרים של קופת החולים
שואל השאלה:
מה אז עד שאני אוכל לקבל עזרה יקח כ"כ הרבה זמן?
מה אז עד שאני אוכל לקבל עזרה יקח כ"כ הרבה זמן?
אנונימית
שואל השאלה:
כמה עלה לך פרטי?
כמה עלה לך פרטי?
אנונימית
דבר ראשון אם את חוששת שיש לך דיכאון או חרדות אז תגידי לו, אצלי כבר מההתחלה הציעו כדורים - לא יודעת עד כמה זה יקרה אבל כשזה דרך קופת החולים.
בכל מקרה אם את עוד לא הולכת לטיפול שהוא אינו פסיכיאטרי אלא פסיכולוגי אני ממליצה לך יותר כי הקשר הוא גם יותר קרוב וגם זה יותר פרקטי מסתם כדורים
בכל מקרה אם את עוד לא הולכת לטיפול שהוא אינו פסיכיאטרי אלא פסיכולוגי אני ממליצה לך יותר כי הקשר הוא גם יותר קרוב וגם זה יותר פרקטי מסתם כדורים
^^ יקר מאוד פגישה אחת הייתה בערך 1000
שואל השאלה:
מחר אני מתחילה עם פסיכולוגית
מחר אני מתחילה עם פסיכולוגית
אנונימית
שואל השאלה:
^^אה וואו
^^אה וואו
אנונימית
^^ בהצלחה!!!
שואל השאלה:
תודהה
תודהה
אנונימית
אני הלכתי לפסיכאטרית של קופת חולים מנסיון לא ככ ממליצה לך אני אצלה כבר כמה שנים לי זה לא עזר לי ככ כי זה חפיף שם
אני לא יודעת איזה קופת חולים את ואיפה אולי תנסי בקופת חולים לכל אחד יש פסיכיאטר/ית שונה בדרך כלל מה שאני יודעת שזה לוקח הרבה זמן וחבל לחכות סתם אם את מתלבטת ממליצה לך תלכי לפסיכולוגית קלינית שכן תאבחן אותך ותתן כדור שיתאים לך בדיוק לפעמים הפסיכאטרים בקופת חולים נותנים כדורים שונים והם לא נותנים כדור שמתאים ממש לעיתים רחוקות וזה לא עוזר
אני לא יודעת איזה קופת חולים את ואיפה אולי תנסי בקופת חולים לכל אחד יש פסיכיאטר/ית שונה בדרך כלל מה שאני יודעת שזה לוקח הרבה זמן וחבל לחכות סתם אם את מתלבטת ממליצה לך תלכי לפסיכולוגית קלינית שכן תאבחן אותך ותתן כדור שיתאים לך בדיוק לפעמים הפסיכאטרים בקופת חולים נותנים כדורים שונים והם לא נותנים כדור שמתאים ממש לעיתים רחוקות וזה לא עוזר
אנונימית
שואל השאלה:
אני חושבת שאח שלי הלך לפסיכיאטרית פרטית אז אולי אמא שלי תדאג לי גם
אני גם מעדיפה מישהי שאני באמת יכולה לסמוך עליה שהיא תעזור לי
אני חושבת שאח שלי הלך לפסיכיאטרית פרטית אז אולי אמא שלי תדאג לי גם
אני גם מעדיפה מישהי שאני באמת יכולה לסמוך עליה שהיא תעזור לי
אנונימית
שואל השאלה:
תגידו פסיכיאטר/ית פרטי זה תמיד יקר כל כך?
תגידו פסיכיאטר/ית פרטי זה תמיד יקר כל כך?
אנונימית
לאחד פרטי לצערנו יחסית כן
יש יותר זולים שהם בערך 800 למפגש ראשון אבל זה בערך המחירים
יש יותר זולים שהם בערך 800 למפגש ראשון אבל זה בערך המחירים
^^לגבי השאלה אין לי מושג תחפשי בגוגל ותצירי קשר עם הפסיכיאטר/ית
אנונימית
שואל השאלה:
ואין איזה אפשרות של החזר מביטוח או מהקופה או משהו כזה?
ואין איזה אפשרות של החזר מביטוח או מהקופה או משהו כזה?
אנונימית
אה כן יכול להיות, אבל זה כבר תבדקי עם ההורים שלך זה תלוי בביטוח שלכם
שואל השאלה:
כן אני אדבר איתם אולי יש איזה אפשרות כזאת
כן אני אדבר איתם אולי יש איזה אפשרות כזאת
אנונימית
שואל השאלה:
תודה לכן בכל מקרה ממש מעריכה שעניתן לי
תודה לכן בכל מקרה ממש מעריכה שעניתן לי
אנונימית
בכיף:)
אנונימית
שואל השאלה:
אמא שלי אמרה לי שהיא מחפשת פסיכיאטרית טובה
אמא שלי אמרה לי שהיא מחפשת פסיכיאטרית טובה
אנונימית
יופי וגם מומלץ ללכת לפסיכולוגית כי הכדורים לא רק פה עושים את העבודה זה גם שיחות ולטפל בעומק השורש שיהיה לך המון בהצלחה וכל טוב יום טוב
אנונימית
שואל השאלה:
מחר אני הולכת לפסיכולוגית פגישה ראשונה
את יודעת אולי מה עושים בפגישה הראשונה וזה?
מחר אני הולכת לפסיכולוגית פגישה ראשונה
את יודעת אולי מה עושים בפגישה הראשונה וזה?
אנונימית
פגישה ראשונה קצת מלחיצה כי לא מכירים וזה לגיטימי ובסדר ממש היא שואלת איך קוראים לך וזה שיחת הכירות של התחלה יכול להיות שאם יהיה לה משחק אתם תשחקו כדאי להקליל את המתח והלחץ היא תשאל אותך שאלות ואת תציגי את עצמך והיא תסביר לך
אנונימית
כן זה יקרר
לדעתי אבל עדיף לך להתחיל באמת קודם טיפול, פסיכיאטר זה יותר לכדורים, מרשמים והגדרות
טיפול זה יותר פרקטי ומלמד כלים לחיים
לדעתי אבל עדיף לך להתחיל באמת קודם טיפול, פסיכיאטר זה יותר לכדורים, מרשמים והגדרות
טיפול זה יותר פרקטי ומלמד כלים לחיים
שואל השאלה:
כן בנתיים אני אתחיל אצל פסיכולוגית כי אמא שלי עוד לא קבעה לי פסיכיאטר
אבל בכל מקרה שמעתי אותה מדברת עם אבא שלי היא אמרה שאני שוקעת לדיכאון ועם חרדות אז בקיצור היא תקבע לי תור גם לפסיכיאטר
כן בנתיים אני אתחיל אצל פסיכולוגית כי אמא שלי עוד לא קבעה לי פסיכיאטר
אבל בכל מקרה שמעתי אותה מדברת עם אבא שלי היא אמרה שאני שוקעת לדיכאון ועם חרדות אז בקיצור היא תקבע לי תור גם לפסיכיאטר
אנונימית
בהצלחה רבה לך מלכה
אגב רק רוצה לציין שאם את צריכה מתישהו לדבר על זה או משהו אז הצ'אט שלי פתוח
אגב רק רוצה לציין שאם את צריכה מתישהו לדבר על זה או משהו אז הצ'אט שלי פתוח
שואל השאלה:
ממש תודה❤
ממש תודה❤
אנונימית
פסיכיאטר של ביטוח לאומי אבחן אותי כסובלת מחרדות משיחה של 5 דקות בלבד .
אפילו לא אמרתי לו שיש לי תסמינים של חרדות , הוא פשוט החליט את זה על דעת עצמו
אפילו לא אמרתי לו שיש לי תסמינים של חרדות , הוא פשוט החליט את זה על דעת עצמו
אנונימית
שואל השאלה:
^וואטדפאק
^וואטדפאק
אנונימית
שואל השאלה:
וואו תקשיבו אמא שלי חיפשה פסיכיאטריות פרטיות מומלצות וכולן יקרות בטירוף
אחת רוצה 3500 לשתי פגישות ראשונות
ואחרת רוצה 3000 לפגישת היכרות!!
וואו תקשיבו אמא שלי חיפשה פסיכיאטריות פרטיות מומלצות וכולן יקרות בטירוף
אחת רוצה 3500 לשתי פגישות ראשונות
ואחרת רוצה 3000 לפגישת היכרות!!
אנונימית
בכיף:)))
אנונימית
שואל השאלה:
אוקי תודהה
אוקי תודהה
אנונימית
וואו זה ממש יקר
וכמו מי שאמרה פה פסיכאטרים לא ככ עוזרים אבל אני לא רוצה להחליט לך
ופסיכולוגים יתנו לך כלים לחיים ויטפלו בעומק השורש של הדיכאון והחרדה
(אגב אני גם עם דיכאון וחרדה והתקף חרדה קשה ונטישה מגיל קטן) ומה שעוזר לי כרגע זה הטיפול הפסיכולוגי אני בדרך להחלמה
וכמו מי שאמרה פה פסיכאטרים לא ככ עוזרים אבל אני לא רוצה להחליט לך
ופסיכולוגים יתנו לך כלים לחיים ויטפלו בעומק השורש של הדיכאון והחרדה
(אגב אני גם עם דיכאון וחרדה והתקף חרדה קשה ונטישה מגיל קטן) ומה שעוזר לי כרגע זה הטיפול הפסיכולוגי אני בדרך להחלמה
אנונימית
שואל השאלה:
עדכון הייתי עכשיו אצל פסיכולוגית היא הייתה מדהימה והיא אמרה לי שכדאי לי ללכת לפסיכיאטר לקבל אבחון לחרדה חברתית ולעוד דברים ואולי גם לקבל כדורים לזה בנוסף לטיפול הרגשי אצלה
עדכון הייתי עכשיו אצל פסיכולוגית היא הייתה מדהימה והיא אמרה לי שכדאי לי ללכת לפסיכיאטר לקבל אבחון לחרדה חברתית ולעוד דברים ואולי גם לקבל כדורים לזה בנוסף לטיפול הרגשי אצלה
אנונימית
שמחה בשבילך:)
ויש לי שאלה אליך את הולכת לפסיכאטר מהקופה או פרטי?
ויש לי שאלה אליך את הולכת לפסיכאטר מהקופה או פרטי?
אנונימית
שואל השאלה:
פרטי..
פרטי..
אנונימית