7 תשובות
זה יכול לדפוק אותך אם הוא יאבחן אותך כבעל לקויות בלקבל רשיונות ודברים כאלה
חחח מה את אומרר הם פוסלים על דברים קאנים במשרד הרישוי, ואני מדבר מניסיון^
^מסכימה עם בחגים.
בתור אחת עם מחלה נפשית, אכן מבקשים אישור פסיכיאטרי נגיד לרישיון נהיגה. אבל כל עוד ההפרעה/מחלה לא מסכנת חיים (כלומר, האדם שנמצא על הכביש לא מסוכן לעצמו או לאחרים) אין שום בעיה בקבלת רישיון.
רוב האבחנות לא באמת עושות בעיות מהבחינה הזו.
בתור אחת עם מחלה נפשית, אכן מבקשים אישור פסיכיאטרי נגיד לרישיון נהיגה. אבל כל עוד ההפרעה/מחלה לא מסכנת חיים (כלומר, האדם שנמצא על הכביש לא מסוכן לעצמו או לאחרים) אין שום בעיה בקבלת רישיון.
רוב האבחנות לא באמת עושות בעיות מהבחינה הזו.
שואל השאלה:
ואם מוצאים שיש לי דיכאון/חרדות/דראליזציה/פסיכוזה?
ואם מוצאים שיש לי דיכאון/חרדות/דראליזציה/פסיכוזה?
כמו שאמרתי, זה תלוי אם אתה מסוכן לעצמך או לאחרים.
לא, אף אחד לא חייב לדעת שאתה מאובחן.
אני חושבת שכן אבל זה גם תלוי בעבודה
באותו הנושא: