7 תשובות
זה יכול לדפוק אותך אם הוא יאבחן אותך כבעל לקויות בלקבל רשיונות ודברים כאלה
חחח מה את אומרר הם פוסלים על דברים קאנים במשרד הרישוי, ואני מדבר מניסיון^
^מסכימה עם בחגים.
בתור אחת עם מחלה נפשית, אכן מבקשים אישור פסיכיאטרי נגיד לרישיון נהיגה. אבל כל עוד ההפרעה/מחלה לא מסכנת חיים (כלומר, האדם שנמצא על הכביש לא מסוכן לעצמו או לאחרים) אין שום בעיה בקבלת רישיון.
רוב האבחנות לא באמת עושות בעיות מהבחינה הזו.
שואל השאלה:
ואם מוצאים שיש לי דיכאון/חרדות/דראליזציה/פסיכוזה?
כמו שאמרתי, זה תלוי אם אתה מסוכן לעצמך או לאחרים.
לא, אף אחד לא חייב לדעת שאתה מאובחן.
אני חושבת שכן אבל זה גם תלוי בעבודה