התחברות הרשמה

אני עושה רומנטיזציה לעייפות הגיוני?

כשאני גמורה מעייפות/יש לי המון דברים לעשות וזה קשה,
זה גורם לי להרגיש כמו בספר כזה שהבחורה עובדת או עושה משימות ואז היא בפונדק כזה וכזה קרני שמש מהחלון ואווירה איטית והיא תותי פתותי לרגע. זה הגיוני שאני מרגישה ככה ולא סתם.. רע?
21 במאי 2026, 17:23
עייפותשינהשעות שינהרפואה אלטרנטיבית    
4 תשובות
whatever makes you happy ig
C
CtrlAltDelete
חחח נראה לי שכן
I
I'm just a girl69
מה כן זה אגדה אני גם עושה את זה אבל בקטע מגעיל יותר
נקבה
כן
צ
צי'ל girl.
באותו הנושא:
אתם חושבים שהדור שלנו עושה יותר מדי רומנטיזציה למחלות נפשיות?
הגיוני שכל צהריים מחדש אני סחוט מעייפות?
הגיוני שיהיה עייפות לאחר התקף חרדה??
אתם עושים לחיים שלכם רומנטיזציה?
למה אנימה עושה רומנטיזציה לזה?
אני מסטול מעייפות ומזה שאני חולה הגיוני??
הגיוני שאני מרגישה רע ועייפות כי ישנתי יותר מדי?
זה הגיוני לחץ בחזה בגלל עייפות?
זה הגיוני שאני מתעורר אבל העיניים עדיין עייפות?
הגיוני ששמש עושה לי תחושת עייפות?
למה עושים רומנטיזציה לשמירת נידה