6 תשובות
יש הבדל גדול מאוד בין משהו ובין המעריצים שלו.^^
שואל השאלה:
טעות שלי חיחי
טעות שלי חיחי
אנונימית
מרגיש לי כאילו אפשר להגיד את זה על כל סדרה/סרט שקיים היום.
לא חושב שזה משהו שייחודי לאנימה.
לא חושב שזה משהו שייחודי לאנימה.
זה *מאוד* תלוי באנימה ובז'אנר, ומממש לא לכולם יש בעיות נפשיות.
ועושים לזה רומנטיזציה כי דמויות כאלו נוטות להיות יותר מעניינות וטובות לסיפורים מדמויות ''רגילות'', ובכלליות לרוב בסיפורים את לא תראי דמויות עם אישיות ''נורמלית'' וחלק חשוב בסיפור (תלוי בז'אנר...).
ועושים לזה רומנטיזציה כי דמויות כאלו נוטות להיות יותר מעניינות וטובות לסיפורים מדמויות ''רגילות'', ובכלליות לרוב בסיפורים את לא תראי דמויות עם אישיות ''נורמלית'' וחלק חשוב בסיפור (תלוי בז'אנר...).
שואל השאלה:
כאילו לא אנימה
המעריצים
כאילו לא אנימה
המעריצים
אנונימית
מה השם של האנימה?
וזה ספאם 1/10
וזה ספאם 1/10
אנונימי