אני דיברתי עם מישהו וממש אהבתי אותו והוא התנהג כאילו הוא אהב אותי ממש אבל אין לו זמן כלכך בגלל בגרויות וכאלה ועבודה ולחץ אז הוא אמר שפחות מתאים לו זוגיות עכשיו אבל הוא ממש פגע בי ואני ממש אוהבת אותו אבל מצד שאני אני מדברת עם עוד מישהו עכשיו שהוא ממש ממש אוהב אותי והוא מתנהג אלי כמו למלכה רציני הכי טוב שאי פעם התנהגו אליי אבל אני לא מרגישה שאני נמשכת אליו בכלל ואני לא יודעת מה לעשות אם להמשיך לדבר עם הילד הראשון בכלל? אני עדיין אוהבת את הראשון והוא אמר שאולי בהמשך נוכל להיות זוג