4 תשובות
^ גם לדעתי אם מוריד לה שאתה עונה ישר זה סתם מטומטם
לי אישית זה מעלה השעונים מהר.
תהיה מי שאתה, תענה ואם לא טוב לה אז בעיה שלה
תהיה מי שאתה, תענה ואם לא טוב לה אז בעיה שלה
סביר להניח שהקשרים הקודמים שלך לא נגמרו כי ענית מהר מידי
אין מצב שזאת הייתה הסיבה
תענה מהר כמו שאתה רגיל אם היא בכל זאת תחתוך תיהיה בטוח שזאת לא הסיבה
אין מצב שזאת הייתה הסיבה
תענה מהר כמו שאתה רגיל אם היא בכל זאת תחתוך תיהיה בטוח שזאת לא הסיבה
אם זה מוריד לה שאתה עונה מהר אז היא סתם ילדה קטנה שלא מבינה כלום מהחיים שלה