2 תשובות
תפגשו לא הרבה פעמים בשבוע, תקבעו כזה זמנים לעשות שיחה טלפונית
ואל תלחצי על עצמך
ואל תלחצי על עצמך
^^ היא שאלה שאלה למה להיות ככה דוחה
אנונימית
באותו הנושא: