התחברות
הרשמה
אני מנסה להירשם באתר של רשות הרישוי לראות את התהליך של הרישיון ואני לא מצליחה מה עושים
20 במאי 2026, 16:51
רשיון נהיגה
משרד הרישוי
תשובה אחת
תתקשרי אליהם
מ
מישהי_רנדומלית4
באותו הנושא:
רשות הרישוי בתאוריה רשום כמה טעויות עשיתי?
שליחת טופס ירוק לבדיקה אצל רופא מטעם רשות הרישוי.
אם לא עברתי טסט אני צריך לשלם עוד פעם אגרה של רשות הרישוי?
אני חייבת להירשם באתר של משרד הרישוי למבחן תיאוריה? או שאני יכולה פשוט לבוא למקום לשלם ולעשות תיאוריה בלי לקבוע תור?
עברתי טסט ביום שני (לא עבר יום אבל לפי השעה יום שלישי היום) אפשר למלא אישור באתר של רשות הרישוי?
אם עשיתי את הטופס הירוק באתר של רשות הרישוי ועשיתי בדיקת ראייה זה מספיק??
אז אני רוצה להירשם לאתר של משרד הרישוי אבל באמצעי זיהוי יש לי רק תעודת זהות.
מאיזה שעה עד איזה שעה פתוח מחר רשות הרישוי ברמת גן ??דחוף
צריך לקבוע מבחן תיאוריה בטלפון לפני או שפשוט מגיעים למשרד של רשות הרישוי?
המרה נהיגה הוא זה שקובע לי את הטסט או שזה דרך רשות הרישוי?
מה זה אישור כשרות רפואית מרשות הרישוי?