התחברות
הרשמה
צריך לקבוע מבחן תיאוריה בטלפון לפני או שפשוט מגיעים למשרד של רשות הרישוי?
1 באפריל 2025, 10:04
תיאוריה
רשיון נהיגה
משרד הרישוי
טופס ירוק
נהיגה
תשובה אחת
צריך לקבוע אבל זה פשוט לתרגל והמון הגיון בהצלחה לך
ל
לשון של
באותו הנושא:
אני רוצה להבין היום בשביל מבחן תאוריה צריך לקבוע תור??..
צריך לקבוע תור לתיאוריה?
למבחן תאוריה צריך לקבוע תור מראש?
עשיתי מבחני תיאוריה בטלפון..
עשיתי מבחן תיאוריה בטלפון....
איך אפשר לקבוע מבחן תיאוריה??
אני צריך לקבוע לי זמן לעשות תיאוריה על משאית ואין לי זמן,מה אני עושה?
צריך לקבוע תור לתיאוריה?
צריך לקבוע שעה לתיאוריה? או שפשוט מגיעים?
לעשות מבחן בתאוריה בנהריה - אם אני רוצה לעשות מבחן תאוריה בנהריה אני צריך לקבוע תור?
אני עושה מבחני תיאוריה באפליקציה נוהג כמה מבחנים ברצף צריך לעבור כדי לדעת בטוח שאני מוכן?