התחברות
הרשמה
אם עשיתי את הטופס הירוק באתר של רשות הרישוי ועשיתי בדיקת ראייה זה מספיק??
ועם זה אני מגיעה לתיאוריה נכון?
20 בפברואר 2025, 15:52
תיאוריה לנהיגה
בדיקת ראייה
משרד הרישוי
רכב
תשובה אחת
לתאוריה את לא צריכה בדיקת ראייה לשיעורים את צריכה
פ
פו הדוב המקורי
באותו הנושא:
מי שעשה את הטופס הירוק באתר בבקשה שייכנס
איבדתי את הטופס הירוק שלי ואני הולכת לעשות מחר תיאוריה, יתנו לי לעשות גם בלי הטופס?
אם מילאתי את הטופס הירוק באתר של משרד התחבורה
יש אפשרות לראות את הטופס הירוק שלי אם עשיתי אותו באינטרנט?
אם עשיתי בדיקת עיניים עכשיו אני צריכה לחכות שישלחו לי הביתה את הטופס הירוק?
עשיתי את החלק של ההצהרה בטופס הירוק המקוון לרשיון נהיגה, זה נשלח לרופא מוסמך של רשות הרישוי, תוך כמה זמן זה יבדק?
אני לומדת לתאוריה,לפני שנגשת צריכה להוציא טופס ירוק ולמלא טופס באתר של משרד תחבורה?
שליחת טופס ירוק לבדיקה אצל רופא מטעם רשות הרישוי.
עשיתי תיאוריה בבית ספר ועברתי, אני עכשיו מתכוונת לעשות את הטופס הירוק, יש לזה הגבלת זמן?
עשיתי טופס ירוק באתר של משרד הרישוי והלכתי לאופטומטריסט והוא חתם לי דיגיטלית על טופס ירוק(קיבלתי אסמס והכל.)
עשיתי טופס ירוק באתר משרד התחבורה ועכשיו שלחו לי הודעה שאני צריכה לעשות בדיקת ראייה וצילום. אז הטופס המקוון זה כמו רגיל?