43 תשובות
אין סיבה, זה פדופיליה
זה לא נקרא פדופילה. יש לזה שם אחר שאני לא זוכרת כרגע. מאוד מוזר אבל בדרך כלל הבנות או הבנים הצעירים יותר הם הקורבן והם לא מבינים עד הסוף את חומרת המצב
{;
הריגוש והתמימות של הצד התמים
והביקורות צריכות ללכת למבוגרים בסיטואציה כמובן
{;
אני מסכים איתך פדופיליה בתכלס זה לא אבל אני כן חושב שזה מאוד מוזר ואפילו מגעיל אותי אישית לראות אתזה או לשמוע אתזה
ובכללי בעיניי זה ניצול הילדה בת ה16 בטוחה שהיא "בוגרת" וששניהם בוגרים וזה אבל הגבר בן ה20 יודע שזה לא הולך לשום מקום חוץ מלסיפוק מיני כי חתונה לא תצא מזה

ובכללי בעיניי שגבר בן 20+ יוצא עם ילדה בתיכון זה נואשות בעיניי זה אומר שכלכך לא עובד לו עם בנות בגילו שהוא הולך על ילדות שלא מבינות יותר מידי
שואל השאלה:
ידעתי נו
אנונימי
לא אוהב זוגיות כזאת אבל סתם בשביל הכיף זה דווקא נחמד
אני גיי בן 16 וכאילו בדרך כלל בני 20 נראים יותר טוב ואני יותר נמשך אליהם וגם יש משהו מושך בזה שגבר גדול וסמכותי שולט עליך

אבל זוגיות זה בדרך כלל חוסר הבנה שפשוט בן אדם בן 20 לא ירצה מישהי/מישהו בת/בן 16 למשהו מעבר
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימי, אתה מדבר על fetish של סיפוק מיני זה הכל. זה למה אמרתי שלא יוצא מזה שום דבר
אנונימי
לא,
אומנם יש פערים שבגילאים מסויימים הם כן רגישים/נראים מוגזמים, אבל לא כל פער כזה מגדיר פדופיליה באופן אוטומטי, כי זאת לא הכוונה של המילה עצמה, 16-20 זאת לא פדופיליה בהגדרה גם אם הפער רגיש ולא מוסרי,
אם היה מדובר בפער שבו מישהו מבוגר בן 19-25+ יוצא עם קטין/ה' בן/בת 12-14, פה אני מסכים שכן היה מדובר בפדופיליה, אבל יש פערים שאומנם הם לא מוסריים, הם לא מוגדרים כפדופיליה, אלא פשוט פער מוגזם, עדיין מסכים שהפער שציינת הוא מוגזם יחסית.
יש הבפיליה ויש אפבופיליה בנוסף לפדופיליה
{;
אנונימי,מה כיף בזה? זה כאילו ממש הפרעה אצל הבן אדם השני ואתה קורבן
{;
^^כן אם זה מקובל על שני הצדדים אין בזה בעיב בעיניי אבל כשצד אחד עושה מניפולציה על השני ואומר שהוא רוצה זוגיות זה כבר באמת לא בסדר
אנונימי
אז אם מישהי בת 16 ומישהו בן 20+ יצאו זה בסדר כי שני הצדדים רוצים?
{;
חולני לשמוע שזו דעתך ומישהו צריך לבוא לבדוק שאתה לא נוגע בילדים
{;
^^ זה מאוד נפוץ ומנורמל אצלינו הדבר הזה
המון המון גברים בני 20+ אוהבים כאלו שנראים צעירים
אצל סטרייטים זה קצת שונה כי הגבר יהיה הגבר והאישה היא האישה אבל כשזה גייז צריך שמישהו אחד יהיה יותר גברי ומישהו אחד יותר נשי ובסופו של דבר כשיש פער גילאים כזה זה מוסיף לתחושה של הניגוד הזה
אנונימי
זה שזה מנורמל לא אומר שזה בסדר...
{;
^^^דיברתי על סקס לא על לצאת
ואני אותו האנונימי אני בן 16 בעצמי
אנונימי
שואל השאלה:
פדופיליה לא קשורה להאם שני הצצדים מסכימים או לא
זה עדיין פדופיליה
אנונימי
סקס זה גם גרוע
{;
שואל השאלה:
וואטפק מה אני שומע???!?
ברור שהמון גברים בני 20+ אוהבים כאלו שנראים צעירים
כי זה פדופיליה!!
גפרי אפשטין עשה את מה שהוא עשה כי הוא אהב צעירים
דידי אותו דבר
hullo אותו דבר
כולם אותו דבר

אתה פשוט מנסה לנרמל את זה בראש שלך איזה הזוי אמאלה
אנונימי
צדיק בסדום
{;
^^אבל אם שני הצדדים נהנים מזה אז למה לא?
אנונימי
בגילאים שאמרת זה בהחלט בעייתי, בגלל שצד אחד מפותח יותר.. מה יוצא להם? אני מניח שהוא או אינפנטיל וצריך מישהי עם בגרות שכלית כמו שלו או שהוא אוהב את הרעיון שהוא המבוגר בסיפור והשולט והמבין..
לגביה, היא כנראה נהנית מהמחשבה שגבר בוגר רוצה אותה והיא מרגישה בוגרת וילדה גדולה או שיש לה תסביך אב והיא צריכה מישהו שישלוט ויבין יותר ממנה..

זה לא פדופיליה אגב.
לפי ההגיון שלך אם מישהי בת 15 תשכב עם מישהי בן 20 אבל שניהם נהנים זה בסדר
{;
שואל השאלה:
^^^לא קשור אם שני הצדדים בסדר אם זה
זה איך שזה מתחיל
בגלל ההפרש גילאים המבוגר יותר מבין שיש לו כוח מאוד גדול ויכול להשתלט בכוח אחרי כמה זמן או לעשות מניפולציה

וזה קורה אצל כולם btw
קח דוגמא:
שגפרי גאמר התחיל לרצןח, הוא ניסה פעם ראשונה לראות אם זה עובד לו והאם הוא יכול לעשות את זה בלי השלכות, אחרי כמה זמן הוא הבין שאין השלכות אז הוא פשוט המשיך ל*דברים יותר גרועים*

ככה זה עובד
אנונימי
מאיפה אתה יודע מה ג'פרי עשה? ולא היו לו השלכות כי הוא גבר לבן פריווילגי ועשיר
{;
^בסדר אפשר אבל לעשות מניפולציה גם על אנשים בגיל שלך זה לא קשור יש הבדל מסוים בין סקס נורמטיבי לבין רציחות או וואטאבר
^^בגיל 15 לא צריך לשכב בכלל בעיניי
אנונימי
שואל השאלה
תעשה הבדל כדי שיהיה ברור:

תלוי אם אתה מדבר על צעירים/ות בגילאי 16 ספציפית בהקשר לגיל 20, לדוגמה 18-22 זה פער תקין לחלוטין, וגם אני יכול להיראות צעיר בנראות שלי למרות הגיל שלי,
זה לא אומר שהיא פדופילית, תדייק אם אתה מתכוון לפער הגיל שהוא מוגזם, 16-20 זה פער גיל שהוא אכן לא מוסרי אבל זה לא מוגדר כפדופילי או הבפילי, פדופיליה זאת משיכה לילדים שעדיין לא הגיעו לגיל התבגרות כי פה אם אתה מנסה לנתח משהו שידגיש שזה לא מוסרי, אז תעשה את זה נכון.

רעיונית אני מסכים איתך שפער 16-20 הוא לא מוסרי, אך לפדופיליה זה לא נחשב.
אז בגיל 16 כן?
{;
16 זה עוד סביר
אני קצת מתחרט על זה שעשיתי בגיל כזה אבל לא היה לי נעים בפעם הראשונה להגיד לא ועכשיו אני כבר אומר לעצמי שאם עשיתי אז עשיתי ואין לי סיבה לא לעשות שוב
אנונימי
שש עשרה ועשרים זה לא פדופיליה, יש אנשים שנמשכים לבגרות בעוד שיש אנשים שנמשכים לתמימות ולשמחת חיים של הצד השני, זה לא אומר שיש פה ניצול או משיכה מינית לילדים קטנים
כמובן מישהו מעל שמונה עשרה ומתחת לארבע עשרה זה פדופיליה, אבל לא כל מישהו מבוגר וצעיר זה מיד ניצול
פדופיליה זה לא.
תלמד את המושג בבקשה לפני שאתה משתמש בו
זה לא נקרא פדופיליה ו16 ו20 זה חוקי
לרוב זה יהיה נערות עם דאדי אישיוז לא אשקר
16 ו20 זה לא חוקי..16 זה מתחת לגיל 18= מתחת לחוק, אם היא משתכרת וטוענת שהוא אנ0 אותה, אוטמטית יקחו את הצד שלה
אממ בעיקרון לרוב זה פדופיליה נראלי
אבל אני נגיד מדברת עם בן אדם שגדול ממני בארבע שנים
ואנחנו מתחברים ממש טוב ומדברים על הכול
הוא לא מסיט אף פעם את השיחה לרצון להיפגש או לעשות משהו
אז אממ כן לא תמיד זה פדופיליה זה יכול להיות גם חיבור מאוד טוב בין שני הצדדים
זה חוקי אז אין לנו באמת מה לומר בעניין
וכן אנשים גיל ההסכמה בישראל הוא 16 לא 18
ו17 ו20?
אנונימית
כי הם התאהבו אחד בשני או נמשכו זה לזה
ולא, 16 ו-20 זה לא פדופיליה

אתה שואל מה יוצא להם מלהיכנס למערכת יחסים - המערכת יחסים עצמה
_____
לכל מי שלא יודע, 16 זה גיל ההסכמה בישראל
אז 16+ יכולים להיות גם עם בני 90 אם בא להם
אני גם חושבת שה לא פדופיליה
מה שכן צריך להיות ערניים
חשוב לציין ש16 ו20 זה לא פדופיליה.

סתם לידע כללי אומנם 16 ו 90 זו לא פדופיליה

אבל בגלל שבוודאות יש שם ניצול ( בית המשפט לא רואה סיבה לגטימית שאדם בגיל 16 יצא עם קשיש)
אז זה עדיין לא יכול להיות חוקי

אבל 16 ו20+ זה חוקי לגמרי.
כרגע מבחנה חוקי זה גיל ההסכמה וההפרש מותאם לפי חוקי המדינה
פדופילה זה לא
בסדר? גם לא
פער של 4 שנים זה לא הרבה זה כמו42 ו38