9 תשובות
מסכים לגמרי, אנשים בלי שכל
אותי זה מגניב, ויש לי שכל מכל האתר פה ביחד
גם ממך^
וגם מי שדאלה תשאלה
אנונימי
כי זה מגניב לא כול יום רואים טילים אני עם המשפחה שלי אם יש הטילים לא לאזור שלנו מסתכלים לראות טיל והולכים אם זה לאזור שלנו אנחנו בממד לא מנסים לצאת החוצה
כי זה מעניין אותם
אם ראש עיריית ת'א רואה אז גם אני
אני מסכימה איתך שואלת השאלה
אזעקה בשבילי זה לצאת לחלון לצלם וזה לא מסוכן יש חוק הצלם תמיד שורד
מפיקים הנאה ואדרנלין מזה
זה מסכן חיים אז הם סתומים