7 תשובות
זה לא ממש מוזר זה שלך ויש עוד כאלה שמעדיפים, כל עוד זה לא נוגע לבגידה וכזה הכל טוב
שואל השאלה:
אני בחיים לא אבגוד
אני בחיים לא אבגוד
אנונימית
יכול להיות שיסתכלו על זה מוזר, יש מי שישפטו, אבל זה בכל זאת לגיטימי. מקובל לחשוב על מונוגמיה כברירת מחדל וכהדבר "הרגיל", אבל לא אמור להיות סוג שהוא ברירת מחדל או יותר טוב או פחות טוב.
בתגובה לתגובה ^^ כשמדברים על מערכות יחסים א-מונוגמיות (יש סוגים שונים של מערכות יחסים לא מונוגמיות), לא מדובר בבגידה, אלא על מערכות יחסים א-מונוגמיות באופן אתי, מוסרי. בגידה היא אמנם לא מונוגמיה, אבל היא לא מה שמתכוונים אליו
בתגובה לתגובה ^^ כשמדברים על מערכות יחסים א-מונוגמיות (יש סוגים שונים של מערכות יחסים לא מונוגמיות), לא מדובר בבגידה, אלא על מערכות יחסים א-מונוגמיות באופן אתי, מוסרי. בגידה היא אמנם לא מונוגמיה, אבל היא לא מה שמתכוונים אליו
שואל השאלה:
אני מעדיפה להיות רק עם בן אדם אחד אבל לא כזה מפריע לי להיות עם 2
אני מעדיפה להיות רק עם בן אדם אחד אבל לא כזה מפריע לי להיות עם 2
אנונימית
לגיטימי :)
שואל השאלה:
זה מרגיש לי קצת שגוי
זה מרגיש לי קצת שגוי
אנונימית
לא מוזר, זוגיות פוליאמורית זה משהו שקיים
באותו הנושא: