12 תשובות
את לא תראי תוצאות
1 אין זמן קבוע
2 זה לא עובד ככה
2 זה לא עובד ככה
הייתי לא מזמן וזה עדיין בתהליך:)
1- הייתי לפני חודש וחצי (בקבר של חוני המעגל).
2 - לא בקשתי על עצמי בקשות גשמיות,
אלא בקשות רוחניות, אבל כל תפילה וכל בקשה מתגשמת ואם היא לא מתגשמת משמע שהדבר הזה לא טוב בשבילך ואבא שבשמיים יביא לך דבר אחר יותר טוב כי רק אבא יודע מה טוב בשבילנו לעתיד הרחוק .
2 - לא בקשתי על עצמי בקשות גשמיות,
אלא בקשות רוחניות, אבל כל תפילה וכל בקשה מתגשמת ואם היא לא מתגשמת משמע שהדבר הזה לא טוב בשבילך ואבא שבשמיים יביא לך דבר אחר יותר טוב כי רק אבא יודע מה טוב בשבילנו לעתיד הרחוק .
אני חושב הייתי כשהייתי קטן אבל אם יש משהו שאני מתפלל עליו ממש חזק אני באותו יום מקבל אותו משהו מפחיד
שואל השאלה:
^הלוואי עליי
^הלוואי עליי
אנונימית
תדעי לך זה כלל לחיים כל חיסרון שיש לאדם בחיים זה כי הוא לא התפלל עליו/מספיק
והקב"ה שולח לאדם צרות בחיים כדי שהוא יתפלל לה', כי ה' מתאווה לתפילות
אנחנו צריכים לשמוח שמחה כלכך גדולה שיש לנו את בורא עולם האב הרחמן באמת כמה ה' אוהב אותנו זה בלתי מוסבר בכלל אי אפשר להבין את זה מי שהצליח להבין את זה אשריו ואשרי חלקו הקב"ה מחכה לנו כל היום רק בשביל שנרים תעיניים למעלה ונודה לו
אנחנו צריכים לשמוח שמחה כלכך גדולה שיש לנו את בורא עולם האב הרחמן באמת כמה ה' אוהב אותנו זה בלתי מוסבר בכלל אי אפשר להבין את זה מי שהצליח להבין את זה אשריו ואשרי חלקו הקב"ה מחכה לנו כל היום רק בשביל שנרים תעיניים למעלה ונודה לו
1 פעם אחרונה לפני כחודש
2 כן, וודאי
אין תפילה ששבה ריקם
2 כן, וודאי
אין תפילה ששבה ריקם
האמת לא הייתי הרבה זמן לצערי
הפעם האחרונה הייתה לפני שנה בערך
בדרכ אני לא מבקשת דברים ממשיים יותר בריאות וכן מתגשם
הפעם האחרונה הייתה לפני שנה בערך
בדרכ אני לא מבקשת דברים ממשיים יותר בריאות וכן מתגשם
^יאוו היית באומן? אמן שיצא גם לי לטוס הלוואי.
אנונימי
שואל השאלה:
^^יפה.. אני הייתי לפניי שנתיים וחצי אצל בבאסלי שום דבר ממה שביקשתי וביקשתי הרבה לא קרה
^^יפה.. אני הייתי לפניי שנתיים וחצי אצל בבאסלי שום דבר ממה שביקשתי וביקשתי הרבה לא קרה
אנונימית
באותו הנושא: