6 תשובות
אני הייתי הולך
אם ככה מההתחלה מזלזלים אז שיחפשו
לדעתי חכה עוד קצת אל תוותר
אנונימי
תשאל שוב
שואל השאלה:
הסכמתי עם הגישה של מי שהגיב ראשון מזה עשר דקות לחכות
אולי הוא מאחר
פקקים
עניין אישי
כל אחד והחיים שלו
אולי זה משרה טובה ואתה מפספס וכמו שאמרו תשאל
אנונימי
שואל השאלה:
זה לא שהוא מאחר
יש מישהי במסעדה והיא אמרה לי שישלחו אלי מישהו ואיתה בכלל תקשרתי את כל הקביעה לראיון
אז מזלזל שלהם שאומרים לבן אדם להגיע ומבזבזים לו את הזמן
ועוד הגעתי לפני הזמן כן?