כל הזמן מייבשים אותי אחריי ראיונות עבודה מה אני עושה לא נכון??
היה ראיון עבודה ואפילו התלמדות ואז כזה שאלתי את המנהל בואטסאפ מתי אני יוכל להתחיל לעבוד ולתת לו את הפרטים כדי סופית לעבוד שם, הוא ענה בודק ואז יום אחר ששאלתי הוא אמר עוד מעט אני יעדכן ועבר שבוע והוא לא עדכן מה שמבאס שכן צריך שם עובדים השלט דרושים עדיין תלוי שם ובהתלמדות הייתי ממש סבבה נחמדה ללקוחות אז מה הבעיה? קורה לי כבר פעם שנייה, אולי זה בגלל המצב הם ככה לא סגורים? לשחרר פשוט? כי אני כן רוצה לעבוד פשוט לא יודעת איפה.. הייתי בטוחה שזה שאני בת 18 דווקא יפתחו בפניי יותר אופציות